A vásárlás menete

Üdvözlünk webáruházunkban!
Az alábbiakban néhány pontban összefoglaljuk, hogy hogyan tudsz nálunk vásárolni.
1. Milyen termékek találhatók az oldalon, illetve milyen tevékenységgel foglalkozik webáruházunk?
A webáruházunkban exkluzív antik bútorokat, különleges régiségeket, tárgyakat, festményeket találsz, elsősorban a 19-20. százból.
2. Mi a vásárlás menete?
Válaszd ki a megvásárolni kívánt termékeket. A "Kosárba" gomb megnyomásával a termék azonnal a kosárba kerül. A kosár oldaláról visszatérhetsz a böngészéshez a "Folytatom a vásárlást" linken. A vásárlás befejeztével a "Kifizetés" gombbal tudsz továbblépni, ahol számlázási adatok és szállítási cím megadása következik. A szállítási mód és a szállítás költsége a termék súlyától függ. Amennyiben nagy méretű és súlyú terméket (illetve törékeny tárgyat) választottál ki, csak a személyes átvételt és a készpénzes fizetést tudod kiválasztani. Ebben az esetben várunk szeretettel Szentendrén, a Bogdányi utca 8. szám alatt. Személyes átvétel esetén telefonos vagy e-mailes egyeztetés szükséges. A "Kapcsolat" menüben találod a szükséges információkat.
3. Van-e lehetőség cserére?
A vásárlástól 14 napig elállási joga van a vásárlónak. Személyes bolti átvétel esetén viszont ez a jog nincs érvényben. Ha a megrendelt terméket futárszolgálattal, vagy postai úton küldjük, és elállsz a vásárlástól, a csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. A visszavétel csak hiánytalan, a termék eredeti állapotában való visszajuttatása esetén alkalmazható. Ebben az esetben kérheted a termék cseréjét egy másik termékre, vagy visszaküldjük számodra a vásárolt termék vételárát. A csere és visszaküldés folyamatáról a Felhasználási feltételek, Árucsere (elállás joga) pontjában találsz bővebb információt.
4. Hol van az üzletünk?
Az üzlet Szentendrén, a Bogdányi utca 8. szám alatt található.
Nyitvatartási idő: egyeztetés alapján
5. Mi történik, ha nem tudod átvenni a terméket?
Ha nem tudod átvenni a csomagot, mert nem vagy otthon, a futárral fel tudod venni a kapcsolatot, így ha értesítést kérsz, semmi probléma nincs. Írd nekünk megjegyzésbe a rendelésnél, hogy keressenek telefonon, mielőtt hozzák a csomagot, vagy amennyiben nem tartózkodsz otthon, válaszd kényelmes átvételi lehetőségeinket, a csomagpontokat, csomagautomatákat.
6. Mi történik, ha a rendelés leadása után mégis meggondolod magad, vagy módosítani szeretnél?
Ez esetben kérjük írj egy e-mailt a regisegshop@gmail.com e-mail címre, vagy hívj minket a +36303514773 telefonszámon, vagy üzenj az oldalon található "Kapcsolat" menüben elérhető űrlap segítségével.
8. Mennyibe kerül a szállítás?
A fizetésről és a szállításról és a Felhasználási feltételek menüpontok alatt találsz bővebb információkat.
9. Kérheted-e későbbi időpontban a szállítást?
Igen, van lehetőség későbbi szállítási idő megbeszélésére. Maximum 5 napig tudunk elrakni egy terméket. Kérlek ezt vedd figyelembe rendelésnél.
